Cisco a Salesforce vytváří nové partnerství pro posílení v internetu věcí, podpoře zákazníků a komunikaci

Minulý týden se uskutečnila konference OracleWorld, kde společnost Oracle představila řadu nových řešení a aplikací, které běží v cloudu a umožňují firmám provozovat stále větší část firmy přes cloud. O stejný princip se ale samozřejmě snaží i Microsoft, Amazon nebo Google. Nyní dochází k bližšímu partnerství dvou velikánů – Cisca a Salesforce.

Aliance se točí hlavně kolem tří oblastí – zákaznické podpory, internetu věcí a spolupráce. V případě zákaznické podpory mohou obě společnosti efektivně spojit síly a integrovat řešení pro vyřizování nejen telefonických hovorů, ale i dalších kanálů jako jsou emaily, chaty nebo další aplikace.

V internetu věcí řešení mohou obou společností pomocí integrace nabídnout snadnější a přehlednější možnost správy nad zařízeními a především daty, které je nutné sbírat a analyzovat. Cisco v této spolupráci přináší nedávno koupenou platformu od Jasper Technologies, Salesforce pak především analytiku big data, která je posílená i mnohými akvizicemi startupů z oblasti umělé inteligence.

Spolupráce a komunikace bude opět těžit z produktů a služeb obou společností jako je Cisco Spark, WebEx s integrací do Sales Cloud, Service Cloud a Salesforce Lightning Framework. Pro uživatele bude snadné používat komunikaci pomocí různých kanálů (hlas, chat, video) bez nutnosti využívat a platit za aplikace třetích stran. To umožní udržet zákazníky ještě více ve společné platformě. Většina nových funkcí bude ale bohužel dostupná přibližně až v polovině příštího roku.

Zdroj obrázku: Wikipedia.com

Váš názor Další článek: Plex představuje Cloud. Každý si bude moci vybudovat svůj Netflix i bez NASu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,