Apple má nejlepší zákaznickou podporu, v první trojce je i Acer a Lenovo

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 21

Názory k článku

16. 03. 2017 05:58

Bohužel musím souhlasit s Kovaříkem.Na Applackou linku důvěry jsem volal 2x a 2x mi kluci u telefonu sdělili, že mám hlubší znalosti než oni. 1, to bylo, když jsem začínal s Macbookem a chtěl jsem zapisovat na NTFS (vyřešeno nakonec apkou třetí strany - chápu, že to neznají). + jsem se ptal na drivery pro myš, klávesnici a prstítko pro Windows přes bootcamp - ten u telefonu nechápal co po něm chci.2, Odpálil jsem trafo a před koupí nového jsem se chtěl zeptat, jestli to staré nepatří do té vadné serie. Bylo mi řečeno, že mám navštívit Apple servis, ale ne u nás protože v ČR není originál jabko. + jsem chtěl znát slot pro nové SSD, že si koupím terovku a přemigruju data. Podpora mě odkázala na jakýkoli servis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  15. 03. 2017 11:43

Lenovo? To má být vtip? Lenovo lže, jak když tiskne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2017 10:22

Jouda kupující si iPhone a jejich technická podpora to je smrtelná kombinace.Snad i Číňan nehovořící anglicky ani česky má lepší podporu k telefonu za 100$.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 03. 2017 07:49

smrtelna kombinace je lenovo a microsoft - blbost a arogance na 2 linkach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 03. 2017 20:58

No moje zkušenost s Apple je taková, že když si kamarádka koupila iPhone nebyli schopni jí nastavit emailového klienta podle androida kterého měla sebou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 03. 2017 20:43

U vsetkych tych firiem to plati pre ameriku. Cesko a slovensko ma podporu ubohu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 03. 2017 19:34

Zajimave poradi. Apple radeji ani nebudu komentovat, protoze to proste zadna podpora neni. Na Aceru vzdycky dobre pokecame, ale problem nevyresime. Lenovo zatim neznam, ale zato musim pochvalit MS, protoze jsme reseni vzdy nejak dali dohromady. V jednom z poslednich pripadu jsem az obdivoval trpelivost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 03. 2017 17:33

S Applem zkušenost nemám, ale podpora Microsoftu je dost mizerná nechápu jak mohl dostat 4 příčku.
Při hovoru na jeho zákaznickou podporu mne to spojilo s nějakým huhlavým indem, co neuměl pořádně anglicky a mluvil lámanou anglicko-indičtinou s indickám přízvukem. S mojí průměrnou angličtinou a "českým" přízvkem jsme si vůbec nerozuměli. Asi po 10 minutách kde jsme ani jeden nedokázali pochopit co po nás ten druhý chce jsem byl nucen telefon zavěsit a obrátit se radši na podporu písemně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 03. 2017 17:21

Mám bohužel špatnou zkušenost. Řeším s Apple podporou firemní iPhony a je to dost hrůza. Strávil jsem již několik hodin na telefonu s asi 15 lidmi a úroveň jejich znalostí je tragická. Operátor například nevěděl, že aplikace Numbers je od Apple, další netušil, jak obnovit smazané soubory z iCloudu ... většinou s nimi řeším složitější problémy, které nejdou vygooglovat a zatím jsem dost narazil na neschopnost najít řešení.Aktuálně již 2 měsíce řeším problém s iTunes, kdy nejdou synchronizovat. Přestože diagnostikovali telefon a poslal jsem jim video s problémem, tak to nejsou schopni vyřešit. Už asi 6x mi řekli, že se na to do 3-5 pracovních dnů podívají a zavolají mi a nic se nestalo; vůbec se na to nikdo nepodíval, když jsem po týdnu volal. Takže bohužel osobní zkušenost velmi špatná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor