Lidl už testuje český e-shop. Zatím v něm mohou nakupovat jen zaměstnanci

11.  9.  2017 | David Polesný | 30

Mezi české e-shopy se brzy zařadí společnost Lidl. Ta v Česku působí od roku 2003 a nyní zde provozuje 234 prodejen. Nabízí primárně potraviny, ale také různorodé spotřební zboží převážně vlastních značek. Lidl je v Česku poměrně populární, proto je možnost nákupů online již docela očekávanou událostí. E-shop už má v provozu a testuje ho na svých zaměstnancích, informuje web Médiář.

Internetový obchod Lidlu poběží na adrese Lidl-Shop.cz, kde je nyní vstup možný jen pro přihlášení. Nakupovat zde může zatím jen 9500 zaměstnanců Lidlu, na kterých se funkčnost a procesy v obchodě otestují. V případě bezproblémového provozu bude brzy e-shop zpřístupněn všem.

Centrálou e-shopu je obří sklad v Plzni, odkud se bude zboží expedovat do celého Česka. V e-shopu bude Lidl nabízet spotřební zboží a oblečení svých privátních značek. Do prodeje potravin po vzoru konkurenčního řetězce Tesco se Lidl nepouští.

O vstupu Lidlu mezi české e-shopy jsme nedávno diskutovali v Týdnu Živě:

Další článek »

Diskuze
30 příspěvků
Témata článku: Byznys, E-shopy, Lidl, Potraviny, E-shop, Zboží, Plzeň, Tesco, Česká republika, Obří sklad, Možnost nákupů, Médiář, Internetový obchod, Zaměstnanci, Bezproblémový provoz, Český e-shop, Značka, Spotřební zboží, Očekávaná událost
Sdílet článek
Další mobilní weby