Vít Horký: Zákaznická podpora se stěhuje na sociální sítě

Hostem Connected je spoluzakladatel a šéf mladé společnosti Brand Embassy Vít Horký. Jeho firma mezinárodně expanduje a umožňuje starat se o zákazníky přes sociální sítě.

Hostem Connected je Vít Horký, spoluzakladatel a šéf české společnosti Brand Embassy. Jeho firma vyvíjí cloudový nástroj, pomocí něhož je možné provozovat zákaznickou péči na sociálních sítích. Právě tam se totiž komunikace firem se zákazníky přesouvá a média typu Facebook a Twitter nahrazují tradiční podporu přes telefon či e-mail.

Brand Embassy se v současné době pokouší o mezinárodní expanzi a už provozuje pobočku v Londýně. Společnost získala investice ve výši kolem milionu dolarů a produkt používá několik velkých značek. Mladí čeští podnikatelé už také nakupovali, když získali britský sémantický vyhledávač Beepl. Pomocí něho chtějí svůj software naučit rozpoznávat význam psaného textu. Více o technologickém zázemí Brand Embassy v našem samostatném textu.

Na pořadu spolupracujeme s UPC a SAT Plus. Starší díly můžete sledovat zde.

Předchozí díly Connected

Diskuze (17) Další článek: 16 aplikací pro Windows 8, které otevřít v novém roce

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,